men men, nya tag



Det är väl bara att ta nya tag, och bygga upp bloggen på nytt.
Jag har kommit upp i väldigt många läsare, och det är super kul :)  

Ok. Min lördag bestod utav oerhört mycket sömn, mat mat och mat.
Vilket gjorde min kära poojkvän rastlös så han åkte iväg på hemligt uppdrag.
När han sedan kom tillbaka visade det sig att han hade varit på Ikea.
UTAN MIG ? Hur vågade han ?
Nå, ialla fall så blev min tröst ännu mer mat och onyttigheter, och massa internet shopping,
moohahaha !

Jag köpte bland annat följande

En klänning från Ichi


En söt dress från Ba&sh


En vardagsjacka från Thomas Burberry


Och en myströjja från Avanna, för att jag älskar myskläder :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

otroligt stiliga kläder. Varifrån handlar du?

2008-10-19 @ 12:08:33
Postat av: Sofie

Väldigt fina inköp tjejen

2008-10-19 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0